![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
perkule olikohan mulla kuitenkin toi 6b tiivari väärin päin... No ei ku oli sekin jo käännetty ![]() Edited by - kesämies on 30/08/2007 21:28:13
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lj:n vaihdelaatikon räjäytyskuvaa? | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.08.2007 20:03 |
| Herkes hj:n etupyörät vetämästä!selkis+lisäkyssäri | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.12.2005 00:34 |
| BJ:n jarrupääsylinterin anturit? | A-P | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.12.2005 08:40 |
| Danan 44:sen räjäytyskuvaa | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.01.2005 14:32 |
| Patrollin napalukoista räjäytyskuvaa? | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.09.2004 20:40 |