Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.08.2007, 21:40
TexasCruiser TexasCruiser ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.06.07
Sijainti: Tampere
Viestit: 169
Perusasetus

Milläs paineella tuo korkeapaineruisku toimii? Käsittääkseni korkeapaine on luokkaa >16bar... Korjaa jos olen väärässä.

Tätä maalia ainakin maalataan töissä MAX. 8bar (uskon tosin sen olevan lähempänä 3-4 bar kuin 8). Siinä on myös se että maalia ohennetaan teknisellä ksyleenillä, joka on vaatimuksena näissä olosuhteissa.
Nämä maalaukset kuivataan uunissa, joten kovettuminen on nopeampaa kuin ilmakuivaus.

Tämä maali ainakin on ihan australiaa ja espanjaa myöten koneissa pintamaalina ja ihan hyvin on kestänyt(mitä nyt mekaanista hankausta kerroksen ohuuden takia kulunut). En ole kuullut, että maali olisi "palanut" kuten tiedät amerikkalaisissa autoissa uv polttaa maalia.

Tällä hetkellä runko on "kuivumassa" ulkona, eli saa aurinkoa koko päivän ajan tämän viikon, kunnes saan osia, että pääsee niputtamaan.

__________________________________________
- Mitä keila itselleen mahtaa, varsinkaan pallolle ?-

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
taas yksi HJ projekti limppuHJ61 Maasturiprojektit 18 02.08.2008 10:04
M: Volvo 240 leimassa. 300e joa O/M/V Ajoneuvot 0 15.04.2008 21:33
eka suomen kilvissä oleva monsteri hoojii. toyota4x4 Chit-Chat 13 24.12.2007 13:32
BJ-40 rojekti By:OPA leimassa OPA Maasturiprojektit 47 12.12.2007 14:34
M:volvo c303 6x6 kilvissä!!! juuri,kats.2999e O/M/V Ajoneuvot 31 15.10.2006 05:08


Sivu luotu: 19:22 (GMT +2).