Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 19.08.2007, 08:53
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tuo ei välttämättä ole tietyillä kardaanin kulmilla/asetuksilla vika, vaan voi olla ominaisuus, joka syntyy pyörivien massojen yhteiskäytöksestä noiden etu ja taka -kardaanien kautta.

Mulla on korotettu 110" Defender (joka pitää vähän tuollaista ääntä) josta vaihdettiin uusiin vauhtipyörä, kytkin, vaihteisto ja jakis, eli kaikki voimansiirto paitsi kardaanit ja perät ja olen nyt vaihtamassa siihen tuplanivelkardaania kokeeksi eteen... Autossa on 3 astetta korjaavat bling-bling tukivarret edessä ja polypuslat. Kulmat on korjattu myös taka-akselilla taivutetuin tukivarsin.

T. nyybi-uretaani

PS. vaihdoin myös vetolaipat akseleista, eikä muuttanut tilannetta äänen suhteen, tottakai tuli vähempi välystä

Lainaus:
quote:
Nyt on peräkin vaihdettu, kunnossahan tuo oli eikä laakereissa ollu väljää. Karmee ääni on vielä tallella, kardaanin liuku on tosiaan väljä pitää seuraavaksi kokeilla toisella kardaanilla, ja korottettukkin tuota on... Vapaalla jos koittaa alamäessä mennä niin pitää kyllä aika pahaa ääntä.

Range Rover -83 3.5 Iveco

Edited by - I on 18/08/2007 22:56:17
Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mielipiteitä Land Roverista? TheKimble Tekniikka & Jutustelu 15 05.03.2007 22:15
Range LT95 jakovaihteisto kysymys? Range-79 Tekniikka & Jutustelu 11 11.03.2006 21:10
Kysymys A45:lle Chit-Chat 3 11.12.2005 14:17
BS vai BFG? + ET kysymys MrShit Tekniikka & Jutustelu 27 26.04.2005 10:17
lj 75 kysymys Tekniikka & Jutustelu 6 01.06.2004 17:47


Sivu luotu: 01:46 (GMT +2).