Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 10.08.2007, 11:16
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Uleensähän noi just punnitsee osan ennen ja jälkeen sinkin, jotta saadaan tietoon paljonko sinkkiä kuluu. Sen jälkeen on asiakkaan vastuulla(eli lompakolla), jos palkit on puolillaan sinkkiä.

Tollanen hyvä pinta saadaan aikaan, jos ton rungon sinkitsee yksinään. Yleensä kastossa on niin paljon tavaraa, että joka palikasta ei ehdi lääppiä valumia. Yksittäin sinkitessä ton rungon saa varmaan aika optimaaliseen asentoon. Se ei aina ole mahdollista kun on paljon tavaraa. Tietty toi hiekkapuhallus vaikuttaa kanssa aika tavalla sinkitystulokseen, verrattuna vaikka pelkkään peittaukseen.

Mutta ihan hyvä homma toi sinkin käyttö on. Ei taida olla montaa tojotan runkoa vielä sinkissä. Roverin runkojahan on sinkattu jo vähän kauemmin.

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Windows "Käyttö estetty" herja Pete Chit-Chat 4 22.10.2007 09:26
o:tukivarsien rungossa olevia kiinnikkeitä tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.09.2007 18:45
M: Jojotan 6pultt 7 X 15 tomikoo O/M/V Renkaat ja vanteet 8 14.03.2006 15:19
m.patrol akselit ja jouset rungossa kiinni psychobilly O/M/V Muut 5 19.11.2005 14:56
Jojotan moottoreiden eroja? Viideo Tekniikka & Jutustelu 1 13.04.2004 12:25


Sivu luotu: 04:14 (GMT +2).