![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei helkuta kun meinasi silmät päästä tippua kun näin tuon vekottimen... ![]() raskaan kaluston meininkiä viimosen päälle ![]() työn laatu ja väkerryssitkeys kymppiluokkaa,ei ruostu ihan heti uusiksi noilla peltilöillä ja ferrekseillä,koteloihin vielä kunnon tökötit.. tuolla saa kyllä rappurallit kyytiä kun valmistuu. pakkeli, ystävä vai vihollinen?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| aura ja virkavalta??? | liero | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 02.02.2010 12:33 |
| o aura varustus | tonnisata | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.05.2008 15:45 |
| aura | sheriff | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 19.01.2007 14:13 |
| ostetaan aura | O/M/V Muut | 0 | 23.10.2005 21:57 | |
| M: Yksivetoinen kura-aura | Petski | O/M/V Muut | 4 | 03.02.2005 19:04 |