![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Jaa-a sitä minäkin olen pohtinut ja yrittänyt muistella et kummalla puolella vanhassa isossa citikassa mahto ropelit olla,vähän pahaa pelkään et oli sisäpuolella.Appiukko joskus kauan sitte purkas pari isokissaa ja tollaset jäi nurkkiin.
lisää happea |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
| Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
| Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
| Paineilman riittävyys? | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 11.06.2004 08:21 |
| Rangen PTO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2003 11:38 | |