Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.07.2007, 05:51
Tapsa_ja_Dumbo Tapsa_ja_Dumbo ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.04.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 990
Perusasetus

Mulla on tämmönen

http://www.polarkeskus.com/

Lev. 3,2 x pit. 6 m
ovi kor. 2,1 m 570 €

Olen ollut tyytyväinen, mutta korkeampi olis kivempi :-)

-edit: ja on tosi monta vuotta vanha - pressu edelleen kuin uusi

Tapsa

- Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea -

Edited by - Tapsa_ja_Dumbo on 19/07/2007 06:53:06

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
l-200 kokemuksia Tekniikka & Jutustelu 5 07.04.2007 06:28
KOKEMUKSIA ? Tekniikka & Jutustelu 1 22.02.2006 09:10
Kokemuksia kuumavesipesureista ? pee Tekniikka & Jutustelu 18 16.11.2005 21:42
Kokemuksia POR-15:stä? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 2 13.10.2005 23:08
Bronco II kokemuksia? FinnDRZ Tekniikka & Jutustelu 12 28.01.2005 08:52


Sivu luotu: 05:01 (GMT +2).