Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.07.2007, 17:05
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

3.9:ssä on samankokoinen syyläri, mutta päädyissä on enemmän jäähdytys/lämmityskierukoita. Vakiossa katittomassa 3.9:ssä on 184 hp, joten ei sen niin kaukana tosta 200 hp:sta ole. Mulla ei ole kummassakaan Rangessa (3.5 & 3.9) ollut koskaan lämpöongelmia.

Rangen päätyihin voisi myös juottaa paksumman kennon, jolla teho lisääntyy. Hiukan kolmirivinen kenno vie tietysti lisää tilaa.

Myös kunnon tunneli puhaltimien apuna auttaa paljon. Jos potkurit ovat vapaana, niin ne osittain kierrättävät konehuoneen ilmaa eivätkä ime uutta kylmää ilmaa kennon läpi.


T, Antti

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Paineilman riittävyys? anttir Tekniikka & Jutustelu 10 11.06.2004 08:21
Rangen PTO Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2003 11:38


Sivu luotu: 03:16 (GMT +2).