![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
3.9:ssä on samankokoinen syyläri, mutta päädyissä on enemmän jäähdytys/lämmityskierukoita. Vakiossa katittomassa 3.9:ssä on 184 hp, joten ei sen niin kaukana tosta 200 hp:sta ole. Mulla ei ole kummassakaan Rangessa (3.5 & 3.9) ollut koskaan lämpöongelmia. Rangen päätyihin voisi myös juottaa paksumman kennon, jolla teho lisääntyy. Hiukan kolmirivinen kenno vie tietysti lisää tilaa. Myös kunnon tunneli puhaltimien apuna auttaa paljon. Jos potkurit ovat vapaana, niin ne osittain kierrättävät konehuoneen ilmaa eivätkä ime uutta kylmää ilmaa kennon läpi. T, Antti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
| Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
| Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
| Paineilman riittävyys? | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 11.06.2004 08:21 |
| Rangen PTO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2003 11:38 | |