Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.07.2007, 11:18
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Muutamat huonot kuvat räpsein härsyks eilen ,ja rajuimmat kallio nousut ja kivikot ja suokuopat jäi kuvailemati kun ei ollut oikeen rymy laitteita mukana ja vakioimmille autoille etsittiin reittejä









Aukealta alueelta löytyy suomonttua ja kivikkoa kannikkoa ja pienempiä kallion koloja












Metsässä kiertävillä reiteillä ei käyty myöskään lainkaan ,mutta ajamatonta ja ajettu reittiä on kyllä kaiken tasoisille autoille <img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle>

---4x4 Team Suokehrääjä---

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
petrisimolin offroadmiitti 2007 ??? toytoy Tapahtumat 32 07.07.2007 10:42
Lyttylässä 16.4 akke Tapahtumat 6 17.04.2006 09:28
PetriSimolin.COM -offroadmiitti 20-21.5 Nokialla Killman Tapahtumat 68 15.04.2006 21:08
Lyttylässä 26.3 akke Tapahtumat 6 29.03.2006 19:05
Lyttylässä 26.11 akke Tapahtumat 5 28.11.2005 18:28


Sivu luotu: 16:03 (GMT +2).