![]() |
|
|
|||||||
| Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
tässä adressissa on kyse siitä että joku ruokolahtelainen heppu ei haluu mökkinaapurikseen venäläistä ja pelkää kiinteistöjen hinnan nousevan ja suomalaisten tippuvan hintakilpailusta pois... mutta minun mielestä se vain piristää kymenlaaksossakin kun on venäläisiä yrityksiä. onhan suomessa norjalaisia ja ruotsalaisia yrityksiäkin yhtälailla mutta sitten kun on venäläisiä yrityksiä niin vanhoolliset ihmiset paskoo housuun että nyt ne valtaa suomen uudelleen nyt vaan ostamalla pala kerrallaan... höpöhöpö. montenegros #59 TAKO RACING
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suomi on menetetty | VonLeka | Chit-Chat | 52 | 31.01.2008 09:11 |
| suomi-ruotsi | kirurgi | Chit-Chat | 31 | 27.02.2006 08:56 |
| Suomi-Offi-Suomi | Chit-Chat | 2 | 15.11.2005 10:56 | |
| Suomi on terroristimaa! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 29.10.2002 21:44 |
| Suomi-TeiniPeelo-Suomi - sanakirja | Lars | URL | 0 | 13.03.2002 22:03 |