Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.07.2007, 22:15
hemi8 hemi8 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 08.07.07
Sijainti: Turku, .
Viestit: 14
Perusasetus

Lainaus:
quote:
jos on abs ja ajopiirturi -03 mallisesta eteenpäin, niin mikä ettei,just kuulin että yks oisi rakennettu 3550 kg kuorkiksi..

mikä ettei, varsinkin jos tykkää..
Lahdessa Laatuvaunulla on ollut myytävänä, nyt näkyy jo tulleen myydyksi. http://www.kolumbus.fi/laatuvaunu/laatuvaunu/lr.html


Ajattelin kylläkin jotakin 90-luvun peliä, jolloin ei tarvitse murehtia piirturista eikä nopeudenrajoittimesta.

Täytyy selvitellä asiaa etiäpäin.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä työ autoksi? Tekniikka & Jutustelu 29 05.08.2007 09:37
landrover 110stw kuorma-autoksi... wenkku Tekniikka & Jutustelu 10 06.11.2006 22:33
1500 Suburban kuorma-autoksi? Tekniikka & Jutustelu 9 12.06.2006 18:58
Mikä autoksi? Grape Tekniikka & Jutustelu 39 17.04.2006 01:52
0-autoksi Pälkäneelle? offroadjouni Tapahtumat 10 02.07.2004 20:32


Sivu luotu: 22:52 (GMT +2).