Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.07.2007, 10:59
hemi8 hemi8 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 08.07.07
Sijainti: Turku, .
Viestit: 14
Perusasetus

Eli sama juttu kuin kaikenmaailman MB Sprinttereiden kanssa. Saksassa yleensä rekisteröity tasan 3500 kg:n kokonaismassalle, jolloin suomi-poika hakee niihin valmistajalta uuden tyyppikilven, jossa kokonaismassaksi merkitty esim. 3550 kg ja sitten vielä saksalaisen katsastuskonttorin kautta.

Suomeen tuotaessa Sprintteri onkin sitten aito kuorma-auto, eikä tulliviskaalit iske kynsiään autoon.


Toimiiko sama Defenderille, eli onko valmistaja valmis hyväksymään auton hieman raskaammalle kokonaismassalle? Jos on, niin kuinka se käytännössä onnistuu?

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä työ autoksi? Tekniikka & Jutustelu 29 05.08.2007 09:37
landrover 110stw kuorma-autoksi... wenkku Tekniikka & Jutustelu 10 06.11.2006 22:33
1500 Suburban kuorma-autoksi? Tekniikka & Jutustelu 9 12.06.2006 18:58
Mikä autoksi? Grape Tekniikka & Jutustelu 39 17.04.2006 01:52
0-autoksi Pälkäneelle? offroadjouni Tapahtumat 10 02.07.2004 20:32


Sivu luotu: 03:02 (GMT +2).