![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Piti siis laittamani vielä Lantikan sivuilta löydetyt mitat näkyviin:
Cargo bed length + add 161 mm if spare wheel removed *PU 1740 mm *HCPU 2010 mm Selvää kauraa eli vararenkaan heivaamisen jälkeen PU:n lavanpituuden pitäisi riittää. Mutta sitten engelsmanni sekoittaa pakkaa: Largest box length *PU 1570 mm *HCPU 1980 mm Että mitä? Suurin laatikon pituus 20 senttiä lyhyempi kuin lavan pituus! Millainen se ohjaamon takaseinän muotoilu sitten oikein onkaan? Leveys lienee mitattu pyöränkoteloiden kohdalta Largest box width: * PU 800 mm * HCPU 1060 mm http://www.landrover.co.uk/gb/en/Veh...#tableheading2 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä työ autoksi? | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 05.08.2007 09:37 | |
landrover 110stw kuorma-autoksi... | wenkku | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 06.11.2006 22:33 |
1500 Suburban kuorma-autoksi? | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.06.2006 18:58 | |
Mikä autoksi? | Grape | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 17.04.2006 01:52 |
0-autoksi Pälkäneelle? | offroadjouni | Tapahtumat | 10 | 02.07.2004 20:32 |