Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 01.07.2007, 09:54
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

No Pajero spesialisti en ole minäkään mutta ekoissa pajeissa vuoteen about 86-88 asti oli ihan galantin aski jonka jälkeen tuli muuten sama laatikko mutta vahvemmilla laakereilla. 89-90 tuli sitten paksukeppinen "ns cantterin aski" joka on sitten vahvempi kuin vanhat. Vahvemman laatikon saa laitettua vanhempaan pajeroonkin mutta tarttee vaihtaa kardaanit ja sellainen välipala sinne laatikon ja koneen väliin ja pitiköhän jotain silmälaakeri modata......ei pysty muistaa.Mitsubishiclubifinlandin foorumilla lisää tietoa noista laatikkojutuista.

Kone kyllä kestää jos sitä vaan osaa käyttää toki kaikki hajoaa aikanaan ja tuostakin aiheesta samalta foorumilta lisää tietoa kaivamalla.



Slow
and
Ridiculous Pajero 2.5TD

Dip it low and learn to drive
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TÄYSTUHO PAJERON KONEESEEN? offipete Tekniikka & Jutustelu 24 25.08.2006 13:02
Kylmää koneeseen -teemu Tekniikka & Jutustelu 22 31.05.2006 10:57
XP koneeseen w2k??? -MAKE- Software 8 01.01.2006 01:29
alavääntö LR TD5 koneeseen Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2005 06:51
O: Pajeron suutinputki 4D56 koneeseen veejii O/M/V Muut 4 21.04.2005 10:26


Sivu luotu: 07:25 (GMT +2).