![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No Pajero spesialisti en ole minäkään mutta ekoissa pajeissa vuoteen about 86-88 asti oli ihan galantin aski jonka jälkeen tuli muuten sama laatikko mutta vahvemmilla laakereilla. 89-90 tuli sitten paksukeppinen "ns cantterin aski" joka on sitten vahvempi kuin vanhat. Vahvemman laatikon saa laitettua vanhempaan pajeroonkin mutta tarttee vaihtaa kardaanit ja sellainen välipala sinne laatikon ja koneen väliin ja pitiköhän jotain silmälaakeri modata......ei pysty muistaa.Mitsubishiclubifinlandin foorumilla lisää tietoa noista laatikkojutuista.
Kone kyllä kestää jos sitä vaan osaa käyttää toki kaikki hajoaa aikanaan ja tuostakin aiheesta samalta foorumilta lisää tietoa kaivamalla. Slow and Ridiculous Pajero 2.5TD Dip it low and learn to drive |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TÄYSTUHO PAJERON KONEESEEN? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 25.08.2006 13:02 |
Kylmää koneeseen | -teemu | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.05.2006 10:57 |
XP koneeseen w2k??? | -MAKE- | Software | 8 | 01.01.2006 01:29 |
alavääntö LR TD5 koneeseen | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2005 06:51 | |
O: Pajeron suutinputki 4D56 koneeseen | veejii | O/M/V Muut | 4 | 21.04.2005 10:26 |