![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Moottorin korvakot piti tehdä uudet, koria korottaa 2 tuumaa ja ivecon kytkinkoppaan hitsata alumiinia lisää jottas sen sai pultattua uazin laatikkoon kiinni. Pikku hommia tietysti, kaasuvaijerit, pakoputki, rintapellin muokkausta yms.
Ongelmaksi muodostuu nykyään varmasti moottorin paino suhteessa uazin omaan pataan. Tilavuus ja teho ei tietyillä järjestelyillä, samaa pataahan löytyy alkaen jostain 2 litrasta aina 3.9 litraan. Tämä tietysti vain jos aikoo leimata laitteen. Moottorina ainakin tuo uudempi jakajapumpullinen on hyvä, käyntiinlähtö pakkasellakin hieno, alavääntö huima. kierroksia ivecosta löytyy noin 90 km vauhtiin. Helpointa tietty jos käyt paikan päällä katsomassa. Edited by - Valko-bandiitti on 29/06/2007 08:46:21 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uaziin efi | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 12.11.2007 19:51 |
Lukkoperä (t) uaziin | kalkkuna | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2006 20:59 |
Jeepin 2.5 Dieselkone? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.11.2005 17:36 | |
Uaziin lukot | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 23.09.2005 13:57 |
bronco 2 + bj:n 3l dieselkone ja lootikkokin | O/M/V Muut | 8 | 30.05.2005 05:38 |