Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 24.06.2007, 16:35
pasi1:n Avatar
pasi1 pasi1 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 09.10.06
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 893
Perusasetus

jos poljin on löysempi niin vika on varmaan pääsylinterissä ainakin mulla oli auttaako jos poljinta pumppaa itse vaihdon koko sylinterin kumiakin varmaan saa erikseen mut varmin ja helpoin vaihtaa koko laitos. vaihto ei ole vaikea sokka polkimen tapista irti ja tappi pois konehuoneen puolelta kaksi 8mm mutteria (12mm hylsyllä) pois ja putki irti nii sylinteri lähtee irti se alempi mutteri on vähän vaikeassa paikassa mut nivelillä ja jatkoilla pääsee irroittamaan.uusi sylinteri kannattaa sit varmaan täyttää ja ilmata ennenkuin laittaa autoon paikalleen eli tarvit pätkän jarruputkea ja nipan mikä käy sylinteriin. putki kiinni ja toinen pää takas säiliöön ja nestettä sinne ja painelee niin kauan ettei tule ilmaa laitat autoon sylinterin kiinni ja sit sen jälkeen oma putki paikalleen ja normaalia ilmausta niin kauan ettei tule ilmaa ilmaruuvi on työ sylinterissä

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron kytkimestä! ases Tekniikka & Jutustelu 0 02.12.2006 17:43
Mitsun kytkimestä vepele Tekniikka & Jutustelu 2 31.10.2006 09:52
Kysymys Rangen kytkimestä? Range73 Tekniikka & Jutustelu 2 05.07.2005 09:01
onko hj-60 kytkimestä kokemuksia ttapio Tekniikka & Jutustelu 7 26.05.2005 11:06
BJ tojon kytkimestä mikjus Tekniikka & Jutustelu 0 30.09.2003 08:32


Sivu luotu: 03:22 (GMT +2).