Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.06.2007, 10:44
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Itse olen edelleen sitä mieltä että AT tai MT rengas ei ole talvirengas. Siinä ei ehkä itselleen paljoa satu kun jotain micraa päin vetäsee, mutta micra kuski onkin sitten entinen kuski jos HJ:lla rykäsee sitä päin. Siinä voikin sitten miettiä että olipas hieno kun säästin vähän rahaa että, enkä ostanut kunnon talvirenkaita.

Siinä ois 4x4 magazineen hyvä juttu tehdä vertailua talvipidosta. Kunnon hakkis vs offirenkaat. Tosin tuon kaltainen juttu siellä muistaakseni oli joskus?

_______________________________________________
Citymaasturi Toyota Land-Cruiser HJ-60, Old Man Emu, Kumho MT 33x12.50R15
Urheiluauto Toyota Dyna 100 DoubleCap Sport Edition

Nerd-O

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Liian kapea vanne? Tekniikka & Jutustelu 10 20.12.2007 14:04
"leveä" rengas ja "kapea" vanne? Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2007 15:18
O: Suht kapea 16" rengas, kulutuspinnalla ei väliä O/M/V Renkaat ja vanteet 1 22.08.2006 20:15
Leveä vai kapea 33"? ariman Tekniikka & Jutustelu 2 28.07.2006 21:30
15" vai 16" vanne, jos rengas on 32" korkea? petr Tekniikka & Jutustelu 13 25.02.2004 21:27


Sivu luotu: 19:41 (GMT +2).