![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Itse olen edelleen sitä mieltä että AT tai MT rengas ei ole talvirengas. Siinä ei ehkä itselleen paljoa satu kun jotain micraa päin vetäsee, mutta micra kuski onkin sitten entinen kuski jos HJ:lla rykäsee sitä päin. Siinä voikin sitten miettiä että olipas hieno kun säästin vähän rahaa että, enkä ostanut kunnon talvirenkaita. Siinä ois 4x4 magazineen hyvä juttu tehdä vertailua talvipidosta. Kunnon hakkis vs offirenkaat. Tosin tuon kaltainen juttu siellä muistaakseni oli joskus? _______________________________________________ Citymaasturi Toyota Land-Cruiser HJ-60, Old Man Emu, Kumho MT 33x12.50R15 Urheiluauto Toyota Dyna 100 DoubleCap Sport Edition Nerd-O
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Liian kapea vanne? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.12.2007 14:04 | |
| "leveä" rengas ja "kapea" vanne? | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2007 15:18 | |
| O: Suht kapea 16" rengas, kulutuspinnalla ei väliä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.08.2006 20:15 | |
| Leveä vai kapea 33"? | ariman | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.07.2006 21:30 |
| 15" vai 16" vanne, jos rengas on 32" korkea? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.02.2004 21:27 |