Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.06.2007, 10:52
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Tuo omistamisen verottaminen on tekopyhyyttä. Varmistetaan vain rahantulo. Jos oikein perustein verotettaisiin, niin polttoaineen hinta on ainoa tapa. Se joka saastuttaa, niin maksaa. Ei työmatka tee saastuttamista oikeutetummaksi kuin muukaan ajo.

Ongelma valtiolle polttoaineverossa on, että ihmiset voisivat oikeasti vähentävät ajoa hinnan kohotessa. Valtion tulot pienenisivät. Todellinen tarkoitus ei ole vähentää saasteita, vain varmistaa tulot. Nythän saatiin "Vihreä" syy uuteen veroon.

Just do it!

Edited by - jappe on 21/06/2007 11:52:35

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 10:54 (GMT +2).