Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.06.2007, 22:59
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Yleisölle ainakin siinä mielessä on paljon nähtävää, että jos jonkinlaista kikotinta tulee HS:sään.
Eikös takapään käännöt ja aktiivialusta jne. ole jo kielletty HS autoissa?

Varmasti löytyy paljon (kuten Sipoossakin oli) sellaisia autoja, joilla ei muualle ole järkeä / mahdollista kaari tms. sääntöjen takia osallistua!!

Mopo kaluston suhteen toki karkaa, mutta se on kyllä katsojan / kisan järjestäjän etu! Muutamaa autoa harva jaksaa lähteä maan ääriin katsomaan Cuppi "taistoon"

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Harraste Stanu Masi Tekniikka & Jutustelu 56 26.05.2007 22:21
Harraste auton esitteitä Ex_inkkari Chit-Chat 11 05.04.2007 07:39
Paljonko harraste hallinvuokra? Kopone Chit-Chat 9 01.02.2007 21:30
M/V: Harraste LJ O/M/V Muut 3 31.07.2005 18:36
Käyttö / harraste 4x4 Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 33 19.11.2003 15:57


Sivu luotu: 15:32 (GMT +2).