Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 11.06.2007, 11:20
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Ainakin 2,5-litraisessa tämän vuosituhannen puolen pelissä ahdin lähtee selkeästi mukaan vasta 2000 rpm jälkeen. Ei se alavääntö ihan mahdottoman huono silti ole, vaikka moottori liikenteessä ajellessa alle noiden kierrosnopeuksen onkin aika hengetön. Toisaalta kone jaksaa kohtuullisesti kiertää 5000 rpm asti.

Aiheen autossa on kyllä ahtoilman jäähdytin. Kulutus aika tasan 11 litraa satasella vaikka kiltisti koettaisi ajella, Unimoggia kärryssä vetämällä huiput n. 22 l/100 km. Oli ilmeisesti hiukan ns. ilmanvastusta Espoon ja Joensuun välillä.

Saapa nähdä millainen se uusi suoraruiskukone on.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
murros remppa menneillään... hjelp! Tekniikka & Jutustelu 2 21.02.2008 00:01
mitsun turposta ttapio Tekniikka & Jutustelu 4 09.06.2007 18:48
Nyt tarttis neuvoo! Samppa Tekniikka & Jutustelu 13 27.02.2005 20:15
Jarrut polkiessa pehmeät, muttei pidä hjelp! lantikka Tekniikka & Jutustelu 8 21.01.2005 17:48
HJELP Chit-Chat 2 17.12.2004 13:56


Sivu luotu: 18:46 (GMT +2).