![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ilmeisesti siis 61:sen kytkinlevy ja asetelma sopivat 60:seen ja ero on paineasetelman jäykkydessä? Onkos kukaan laittanut 61:sen kytkinpakettia 60:seen ja miten jäykäksi kytkin on muuttunut, kun 61:sessä taitaa olla se tehostin kytkimelle. Antakkee apuja ymmärtämättömälle! Seachilla en löytänyt vastausta. Onkos kellään tietoa mitä maksaa alkuperäinen 60:sen kytkinpaketti? Edited by - HJ65_85 on 08/06/2007 20:09:26
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| patrol kytkimestä | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 24.06.2007 20:18 | |
| Pajeron kytkimestä! | ases | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.12.2006 17:43 |
| Mitsun kytkimestä | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.10.2006 09:52 |
| apuva mazan koneen tietoihin tarttis kovasti | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 04.09.2005 12:16 |
| BJ tojon kytkimestä | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.09.2003 08:32 |