Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.06.2007, 16:19
HJ65_85 HJ65_85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: -
Viestit: 56
Perusasetus

Ilmeisesti siis 61:sen kytkinlevy ja asetelma sopivat 60:seen ja ero on paineasetelman jäykkydessä? Onkos kukaan laittanut 61:sen kytkinpakettia 60:seen ja miten jäykäksi kytkin on muuttunut, kun 61:sessä taitaa olla se tehostin kytkimelle. Antakkee apuja ymmärtämättömälle! Seachilla en löytänyt vastausta. Onkos kellään tietoa mitä maksaa alkuperäinen 60:sen kytkinpaketti?



Edited by - HJ65_85 on 08/06/2007 20:09:26

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrol kytkimestä Tekniikka & Jutustelu 9 24.06.2007 20:18
Pajeron kytkimestä! ases Tekniikka & Jutustelu 0 02.12.2006 17:43
Mitsun kytkimestä vepele Tekniikka & Jutustelu 2 31.10.2006 09:52
apuva mazan koneen tietoihin tarttis kovasti ttapio Tekniikka & Jutustelu 10 04.09.2005 12:16
BJ tojon kytkimestä mikjus Tekniikka & Jutustelu 0 30.09.2003 08:32


Sivu luotu: 22:28 (GMT +2).