Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.06.2007, 14:42
AAPEEE AAPEEE ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.04
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 528
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Videoo pukkaa, tornissa on pikku muzakki klippi (funlikemadmoose.avi 46megaa), klipissä selostajan kommentteja on hivenen siirrelty <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>

Isompi viideo, jossa ei ole mitään häröjä, tulee googlevideoon ja emuleen kohtapuoliin. 514megaa/34minuuttia, laitan tänne linkit heti kun mahdollista.

_______________________________
Offi videoita:klik

It's not broken, it's S2A

Toi on kyllä hyvä..<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Kantsii latailla !!!!

22.09.2007 Montenegro off road, CUP, Luumäki
www.montenegrooffroad.com

Edited by - AAPEEE on 06/06/2007 15:45:17

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
FUN Like Mad Moose VI, Sipoossa -B- Tapahtumat 188 25.05.2008 21:43
TML Trophy 2007 24-25.8.2007 Eke Tapahtumat 15 23.02.2007 13:16
Mad moose kisojen kuvaus... SuurSyömäri Chit-Chat 15 26.04.2005 16:44


Sivu luotu: 01:48 (GMT +2).