Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.06.2007, 23:48
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Jos tuo veropäätös ei ole mikään kummonen, kuten sen aattelin olevan, niin ei haittaa vaikka tuosta maksas sen täyden veron.

Syy on juuri siinä matkailuautoasetuksessa, että kokonaismassa jää alle tuon 6 tonnin niin on täytettävä ne matkailuauto säädökset ollakseen veroton. Tässä tapauksessa jää tuo sisätilojen mitat täyttymättä.

Ja matkailuautohan on henkilöauto, vaikka olisi 20 tonninen bussi. Jos tuonne laittaa matkailuvarustuksen, niin lain tulkinta muuttuu ratkaisevasti jossain vaiheessa. Tosin onhan rekkavetureissakin vaikka mitä keitintä ja jääkaappia sekä lämmittimiä.


Paljonko nuo on maksaneet keskimäärin ruotsissa?

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
RJ:n kulutus RJ70 Tekniikka & Jutustelu 2 26.01.2008 19:00
pa-kulutus? -roadwarrior- Tekniikka & Jutustelu 6 20.11.2007 21:57
C-303 porttaalien asennus Rangeen solihull Tekniikka & Jutustelu 18 01.11.2006 14:46
Mitä huomioida porttaalien asennuksessa ???? Tekniikka & Jutustelu 3 03.02.2006 10:47
LJ:n kulutus Setä Tekniikka & Jutustelu 29 17.05.2005 07:53


Sivu luotu: 01:50 (GMT +2).