![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos tuo veropäätös ei ole mikään kummonen, kuten sen aattelin olevan, niin ei haittaa vaikka tuosta maksas sen täyden veron. Syy on juuri siinä matkailuautoasetuksessa, että kokonaismassa jää alle tuon 6 tonnin niin on täytettävä ne matkailuauto säädökset ollakseen veroton. Tässä tapauksessa jää tuo sisätilojen mitat täyttymättä. Ja matkailuautohan on henkilöauto, vaikka olisi 20 tonninen bussi. Jos tuonne laittaa matkailuvarustuksen, niin lain tulkinta muuttuu ratkaisevasti jossain vaiheessa. Tosin onhan rekkavetureissakin vaikka mitä keitintä ja jääkaappia sekä lämmittimiä. Paljonko nuo on maksaneet keskimäärin ruotsissa?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| RJ:n kulutus | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.01.2008 19:00 |
| pa-kulutus? | -roadwarrior- | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.11.2007 21:57 |
| C-303 porttaalien asennus Rangeen | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 01.11.2006 14:46 |
| Mitä huomioida porttaalien asennuksessa ???? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.02.2006 10:47 | |
| LJ:n kulutus | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 17.05.2005 07:53 |