![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
[u]Ai niin tapahtumaan on ilmoittauduttava viimeistään 15. Kesäkuuta mennessä</u> Ilmoittautumis kaavakkeet on tietty vaan Norjaks, joten jos joku tarvii jeesiä sen täyttämisessä, niin kyselkää täällä palstalla, niin eiköhän joku lukija osaa auttaa. Samalla muutki saa vinkkiä. Ilmoittautumis kaavake .doc tiedostona: http://pirate4x4.no/jamboree/reg.doc Sama löytyy myös pdf:nä: http://pirate4x4.no/jamboree/reg.pdf Jamboree tapahtuman kutsu: http://pirate4x4.no/jamboree/hovedinvi.htm Pirate trialin kutsu: http://pirate4x4.no/jamboree/innbtrial.htm Speed Trialin kutsu: http://pirate4x4.no/jamboree/innbspeed.htm Night GPS Challenge: http://pirate4x4.no/jamboree/innbgps.htm TTT (Terräng Touring Trial) kutsu: http://pirate4x4.no/jamboree/innbttt.htm Tapahtuman kotisivut on siis: http://pirate4x4.no/jamboree/ <center>--------------------------------------- www.pirate4x4.no www.pirate4x4.com www.formula-offroad.fi </center>
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pirate4x4 Jamboree 2008 Suomeen?? | Jare | Tapahtumat | 45 | 31.01.2008 19:29 |
| TML Trophy 2007 24-25.8.2007 | Eke | Tapahtumat | 15 | 23.02.2007 13:16 |
| Jeep Jamboree - Oak Ridge Virginia | Bruno | Linkit | 2 | 14.11.2006 15:06 |
| SLCK Jamboree Tampereella 18-20.8.-2006 | Jouni Järvinen | Tapahtumat | 0 | 13.08.2006 08:57 |