Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 11.05.2007, 20:16
hiski hiski ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.10.06
Sijainti: Lahti, .
Viestit: 187
Perusasetus

Sitä juuri ajan takaa että mitä vaikuttaa xx tuumaa isompi halkaisija samalla leveydellä tai yy milliä leveämpi kumi, ja molempien vaikutus samanpainoisella tai paljon raskaammalla koneella.

Vois koettaa vääntää exeliin kaavan, STRO-normikirjastahan saa kehän pituudet eri kokoisille kumeille. Enää pitää funtsata miten sen litistymän arviois, sehän onnistuis kätevästi toisen postaajan mainitsemalla konstilla, kone tunkilla ilmaan, paperi alle ja kone alas ja siitä summais etu- ja takapään kosketuspinta-alat, muttakun ei kaikkia kiinnostavia rengaskokoja ja ajoneuvoja ole 'himassa'. Siis teoreettisesti vasta pyöritellään voisko moggi pysyä pinnalla paremmin kuin joku maasturi tai avolavapaku.

Tokihan se jossain vaiheessa uppoaa kuitenkin mutta ettei koko aika menis vinssaamiseen, hyötyajossa siis.

Digikameralla ja sopivalla tuella saattais käyrät saada sähköiseen muotoon, olis kiinnostavia nähdä.




Edited by - hiski on 11/05/2007 21:19:09
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Renkaan paino JakeHammer Chit-Chat 6 29.12.2005 12:32
Renkaan paisto? Repro Tekniikka & Jutustelu 10 26.12.2005 12:03
Renkaan täyttöä Chit-Chat 2 29.11.2005 21:20
renkaan et Yleiset 4 21.02.2004 16:19


Sivu luotu: 21:10 (GMT +2).