![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Se painekytkin voi olla viallinen, mutta epäilisin ensiksi venttiiliplokin sisäistä vuotoa. Joko solenoidi vuotaa, tai sitten diaghram-valve. Taitaa olla niin että jos toi d vuotaa niin kompura vuotaa suoraan poistopuolelle.
Kato tuolta ryöväri-imperiumista mun juttu Talbot:n EAS-huollosta. http://www.roverfriends.fi/rover/ind...showtopic=1477 Kannattaa ottaa työn alle ennekuin uus kompura pimahtaa, ja/tai vaunu menee hard fault-tilaan. Onkos sulla kans tommonen II-rankku? Life sucks, then you die... Edited by - AVRO on 09/05/2007 18:25:06 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Range roverin vaihdelaatikko | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.05.2007 09:24 | |
O: RANGE ROVERIN jouset | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.02.2007 11:56 | |
O: Range Roverin etupuskuri | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.02.2007 13:25 |
Range classic ja ilmajousitus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.08.2006 00:36 | |
M:range roverin osia | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 19.02.2006 17:52 |