![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Niin, kai se aina lisärasitusta tuo, mutta jos voit valita pienemmänkin et:n niin että renkaat mahtuu pyörimään, niin ota ihmeessä semmoinen. Mutta jos tuota kymppituumaista vannetta tarvitsee, niin onko oikeastaan muita järkeviä vaihtoehtoja? ---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vanteen leveys | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.10.2007 07:35 | |
PZJ-75:n vanteen vakio et ? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.04.2006 18:11 | |
Vanteen leveys ja et ??? | PL | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.04.2006 07:54 |
hj:n vanteen et? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.11.2005 18:18 | |
Vanteen leveys? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 08.05.2004 10:12 |