![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
joo niin hiero, mut mitäs sitten? rumpu on ainakin niin paksua matskua et ei hetkessä kulu eikä pyöreeseen reunaan hiertäessä vaijeri ole moksiskaan... onhan niitä vaijeri liukukitojakin ja samalla tavalla varppi hiertää metallia vasten siinäkin... ja käytännössä toi rullakita on niin lähellä vinssiä et ei se vaijeri pääse kuin hipomaan sitä reunaa... ___________________ Herrasmies ei hehkuta <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> ___________________ www.pahama.com
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| o:tojotan | jtj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 20.05.2008 15:02 |
| Tojotan tehot? | Hemi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.05.2008 19:41 |
| m: mekaaninenvinssi | Jaska | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 10.04.2008 20:36 |
| M: Toyotan mekaaninenvinssi:MYYTY | swamber | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 19.08.2007 09:07 |
| tojotan vetoakseli | jami63 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 04.06.2005 21:35 |