![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
juu eli tarkemman tutkimisen jälkeen asia on tämä: Autossa paikallaan voimanotto missä vaan kaks eri toimintoa eli voimanotto kytketty ja ei kytketty ja vinssi siis pyörii väärään suuntaan. Yhessä varaosapelissä taasen näkys olevan muuten täysin identtinen ulosotto, mutta kahteen suuntaan toimiva eli kiristys ja löystäminen toimii kepistä kans. Pystyiskö nämä nyt sitten vaihtamaan päittäin, eli onko niissä samat rattaat jakolaatikkoon? Niin ja vipuhan laatikkoon oli molemmissa edessä... ---------------------- no voi helvetti, ai ny tuli tommonenki ongelma...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hj-61 Ongelma ilmeisesti hehkun releen kanssa? | Aparaatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.09.2007 20:38 |
| Ongelma Rangen 4v lootan jakovaihteiston kanssa | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.03.2006 21:11 |
| omituinen ongelma raudan kanssa | leivos | Helpdesk | 3 | 02.11.2005 12:57 |
| Outo ongelma pci-e GW 6600 GT kanssa | SamppaFIN | Hardware | 1 | 26.05.2005 18:51 |
| Ongelmia vinssin kanssa? | Ari.V | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.09.2004 22:50 |