Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.04.2007, 17:06
samisami2:n Avatar
samisami2 samisami2 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Vilppula, Finland.
Viestit: 3.891
Perusasetus

On alkanut autoilijat tottumaan hintoihin kun enään ei kuulu valitusta... Halvin 95 1,19 ja kallein 1,42.
Primeran tankkasin 51L (98E) ja 70€... 51 litralla pääsin 780km.

http://polttoaine.net/index.php?cmd=maat
Saudi-Arabia 95E 0.120€



-Kuvia tapahtumista-

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ:n hinta kohdallaan -Vinskami- Chit-Chat 26 22.12.2005 21:43
Muutoskatsastuksen hinta? Tekniikka & Jutustelu 8 26.10.2005 16:09
ajeluiden hinta! battis Chit-Chat 21 27.08.2005 13:32
hj60 vm -87 hinta? SamiN Tekniikka & Jutustelu 8 22.05.2005 20:27
Muutoskatsastuksen hinta? 4x4 Tekniikka & Jutustelu 0 23.02.2003 20:46


Sivu luotu: 19:59 (GMT +2).