![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
On alkanut autoilijat tottumaan hintoihin kun enään ei kuulu valitusta... Halvin 95 1,19 ja kallein 1,42. Primeran tankkasin 51L (98E) ja 70€... 51 litralla pääsin 780km. http://polttoaine.net/index.php?cmd=maat Saudi-Arabia 95E 0.120€ -Kuvia tapahtumista-
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ:n hinta kohdallaan | -Vinskami- | Chit-Chat | 26 | 22.12.2005 21:43 |
| Muutoskatsastuksen hinta? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.10.2005 16:09 | |
| ajeluiden hinta! | battis | Chit-Chat | 21 | 27.08.2005 13:32 |
| hj60 vm -87 hinta? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.05.2005 20:27 |
| Muutoskatsastuksen hinta? | 4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.02.2003 20:46 |