Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.04.2007, 12:29
sippis sippis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: KISKO, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Taitaa olla kiinni siitä liittouman lähetystöstä... kerpele no tarvii kokeilla aina välillä josko pääsis mukaan...

tai sitten perustaa uus liittouma 3x4 <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> ko ei rankessa vedä ko 3 rengasta kerralla

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:

(ilmoitti mulle näin kun yritin liittyä:
Tällä hetkellä liittoumassa voi olla vain 12 jäsentä.
Nostamalla lähetystön tasoa yhdelle, liittoumaan mahtuu 3 uutta pelaajaa)

Nyt päivittämässä lähetystöä jos vaikka sit pääsis mukaan oikeeseen porukkaan...

-J-



Edited by - sippis on 23/04/2007 10:29:05
Sama "vika".

__________________________________________________ _
HJ61 -89
HDJ80 -94
LJ70 -88
SLCK #68


http://www.maplehill.fi/
-J-

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 08:54 (GMT +2).