Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.04.2007, 14:14
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.748
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Mitenkäs jatkossa nuo ajotapahtumat tuolla Jatilassa menevät jos yhdistys on kuopattu? Tuleeko uusi ja uljaampi yhdistys, vai minkälaista suunnitelmaa on?

---------------------------------------------------------
<--Chevy Blazer -82 350TBI,TH350,NP208 "iso mutta keulii "
Bronco II "Maastotaunus"
---------------------------------------------------------
Varmaan ajellaan ilman yhdistystä?<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>



www.alanmiehet.com #1

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kulman ajelut la. 26.4. Byrocrat Tapahtumat 51 28.04.2008 18:36
Kulmakorven ajelut la 3.11. Byrocrat Tapahtumat 18 04.11.2007 19:45
5.5 ajelut iittalassa. pötkö Tapahtumat 33 13.05.2007 21:56
Laji esillä Mäntsälässä 23.9. pee Tapahtumat 4 23.09.2006 17:58
Varkaita liikenteessä Mäntsälässä Numppa Chit-Chat 20 06.01.2006 22:52


Sivu luotu: 04:35 (GMT +2).