Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 18.04.2007, 07:15
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Jos sylinteriin tuupataan 6 barin paine, niin 20 mm venttiiliin vaikuttaa 19 kg painoa vastaava voima. 100 mm mäntään tulee jo 2 tonnia. Ja jos kone tosta kumminkin pääsee aloittamaan kiertymisen, niin toi aiheuttaa parhaimmillaan 940 Nm väännön, jolloin etupään pultti joko aukeaa tai katkeaa.

Edelleen helpointa dieselissä on unohtaa koko paineilma ja avata venttiilijousten kartiot painamalla venttiiliä yläkuolokohdassa olevaa mäntää vasten.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sylinterin varren paksuus? Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 5 29.05.2007 20:33
O / Rangen takalasinp.varren akseli Range-79 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.11.2006 10:46
HJ 60 venttiilinvarren kumien vaihto tfr16 Tekniikka & Jutustelu 6 09.02.2005 23:17
33x12,5x15 kumien sopivuus... Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 8 08.08.2004 13:53
Venttiilin suojat Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 5 24.11.2003 07:21


Sivu luotu: 18:31 (GMT +2).