Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.04.2007, 21:41
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Odotas vaan ku Jare huomaa, että sulla on taas "helmi" myynnissä, niin sehän lähtee oitis hakemaan.<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
Ite en uskalla edes asiatonta tarjousta tehdä.



He heh<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Ei uskalla tarjota, ku ei ole vielä se edellinenkän valmis...... mutta toisaalta eihän se ole ennenkään haitannu<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

'73 vuosimallia, siis tuossa taitaa olla 5-pulttiset pyörät??







<center>---------------------------------------

www.pirate4x4.no

www.pirate4x4.com

www.formula-offroad.fi


</center>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Wagoneer 360 Wago-78 O/M/V Ajoneuvot 0 12.04.2008 00:34
M: wagoneer -76 kke O/M/V Ajoneuvot 3 02.02.2007 12:58
M:jeep wagoneer -79 savu O/M/V Ajoneuvot 1 15.03.2006 21:24
Missä Wagoneer NCL-47 vm-75? Chit-Chat 5 25.02.2006 20:54
M: Wagoneer 76 O/M/V Muut 4 22.08.2005 12:17


Sivu luotu: 20:02 (GMT +2).