Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.04.2007, 20:59
audiq audiq ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.02.06
Sijainti: Järvenpää, .
Viestit: 62
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Menee jo aika paljon OT, joten jos vihtit, niin laita topicci tuonne projektien puolelle, niin löydetään siellä sulle sopiva ratkaisu.
Ihan totta. Laittelen myöhemmin uutta aihetta, kun nyt pukkaa reissua päälle, niin ei pääse itse vähään aikaan osallistumaan keskusteluun.




Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kenellä pienimmät renkaat maasturissa? Pauli Chit-Chat 49 19.10.2012 08:44
Pitääkö maasturissa olla jäykät tulpan johdot? Bruno Tekniikka & Jutustelu 12 17.01.2007 18:32
Jeeppiin Valmetin jatkoksi automaatti? tttreg Tekniikka & Jutustelu 17 01.02.2006 22:21
auraus/haritus maasturissa. Joukka Tekniikka & Jutustelu 7 20.02.2005 12:21
Jeep Valmetin koneella Tekniikka & Jutustelu 10 28.04.2004 10:44


Sivu luotu: 23:33 (GMT +2).