![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos sulta löytyy tuollainen moottori (411), niin aukaise öljypohja. Huomaat, että sinne saa laitettua teräslevyn pulttaamalla runkolaakereiden alle. Sitten kun se on laitettu, niin alakerta kestää tehoja vaikka 1000hv. Tällä samalla keinolla noita chevyn 6.2 dieseleitä on vahvistettu. Tosin Chevyyn joutuu taiteileen enemmän niiden vahvistusten kanssa. Ei ne ominaisuudet suoritusmielessä, vaan siinä, että Valmet on valettu pataraudasta, joka painaa... Ja maastoautossa paino ei ole suotavaa. Menee jo aika paljon OT, joten jos vihtit, niin laita topicci tuonne projektien puolelle, niin löydetään siellä sulle sopiva ratkaisu. 411 superturbo ja allison voisi olla sellainen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kenellä pienimmät renkaat maasturissa? | Pauli | Chit-Chat | 49 | 19.10.2012 08:44 |
| Pitääkö maasturissa olla jäykät tulpan johdot? | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.01.2007 18:32 |
| Jeeppiin Valmetin jatkoksi automaatti? | tttreg | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 01.02.2006 22:21 |
| auraus/haritus maasturissa. | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.02.2005 12:21 |
| Jeep Valmetin koneella | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.04.2004 10:44 | |