![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Omassa LäJässä oli samantyyppinen tauti. Kun seisoi pidempään niin sai sahata että lähti käyntiin. Tauti paheni pikkuhiljaa ja lopuksi "yöseisokin" jälkeen sai hinkuttaa käyntiin. Lämpimänä toimi kyllä. Tautina oli tankin imu/paluuputkien ruostuminen puhki eli sai hyvin ilmaa imuputkeen. Vaihdon jälkeen on taas toiminut hyvin. Suuttimet kyllä pitäisi käyttää pajalla. neliveto SLCK #213
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LJ ei käy, missä vika? | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.02.2008 22:06 |
| Missä vika? | Tekniikka & Jutustelu | 87 | 08.10.2007 17:00 | |
| Missä vika? (Sj410) | antsa123 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 06.01.2007 18:12 |
| missä vika??? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 12.11.2006 20:20 |
| Help missä vika | Yleiset | 4 | 04.01.2005 11:07 | |