![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sillon kun ei tarvii niitä kaikkein tiheimpiä välityksiä, niin pitää ekassa laatikossa mahdollisimman suurta vaihdetta. Pienentää sitä momenttia toisessa laatikossa. Ja jos/kun vitosvaihde on ylivaihde ja herkempi hajoamaan, niin sitä tuskin kannattaa käyttä ekassa lootassa (paitsi maantiellä)? Kun taas molemmissa laatikoissa ykkösvaihde päällä, niin onko silloin jo momentti vetarilla niin suuri, että se pettää väkisinkin ennen sitä toista vaihdelaatikkoa? Ihan uteliaisuudesta, mikäs jakoloota tommosessa on? Saako siihen osia? -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O ou nyt on taas rojektia | lantikka | Maasturiprojektit | 3 | 21.11.2006 00:43 |
Jatkaako vai eikö? | Romance and Relationships | 4 | 11.02.2006 17:55 | |
uskaltaako vaiko eikö? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 03.05.2004 21:58 | |
Leikatakko vaikko eikö? | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 15.04.2004 10:41 |
Eikö nyt ole jo LOPULTAKIN aika! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:52 |