![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Damm..nyt sain hiukan tietoa kaverilta joka vihjasi että aikanaan corollaa mihin oli vetarin suojakumia vaihdellut oli otettava laatikonpäästä vetarin suoja kumi auki ja akseli irti sisäpäästä ja sitä kautta kumin vaihto uloimpaan päähänkin..eli ei vetarin pää irtoa ollenkaan? Alkaa epäily olee vahva..vahvistaako joku?
nelivedolla vaikka puuhun.. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hilux 4x4 etunapa? | logset4f | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.11.2007 18:58 |
| O: G Mersun etunapa ja vasen vetari -OSTETTU- | rimini565 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 06.10.2007 09:36 |
| "O" nivaan etunapa | tjl | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 16.12.2006 00:40 |
| HJ vetoakselin vahvuus? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.08.2004 20:03 | |
| Ostetaan tojo pj 40 etunapa harva poori | offi2 | O/M/V Muut | 0 | 05.10.2003 14:48 |