Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2007, 19:00
jjv:n Avatar
jjv jjv ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.12.04
Sijainti: oulu, Finland.
Viestit: 301
Perusasetus

Joo hauskaa oli, paljon kiitoksia järjestäjille. Ruokaa ja tapahtumia riitti koko ajaksi.

Reissu oli myös opettavainen eli nyt tietää volvon normaali peruskaasun<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>.

" hilux Xtracap 1987, 2L-T(tdi) SS tsl 35 15 15"

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
VOLVO POWER PORTAL MEETING 2008! myllis Tapahtumat 65 09.04.2008 11:04
Off Road near Gothenburg, Sweden (Volvo meeting?) ismo Tapahtumat 0 22.08.2007 08:45
Power Truck Show 2007 J4nnu Chit-Chat 2 13.08.2007 16:25
More Volvo Portal Power Events ASuur Tapahtumat 25 27.06.2007 23:11
Volvo "Portal Power Meet" A45 Tapahtumat 82 09.03.2006 23:42


Sivu luotu: 03:32 (GMT +2).