![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Eikös juuttuvasiipisissä tule mekaanisella ohjauksella ongelmia jatkuvan tasaisen korkean ahto- ja pakopaineen muodossa, kun riippumatta kuormasta kalvo yrittää pitää yllä tiettyä painetta? Tuosta oli kyllä juttua aiemmin.
Eräällä satunnaisella palstalaisella on kyllä todistetusti hyvin toimiva korvausahdin LJ:ssä (viritetyn pumpun kanssa), mutta se on koottu palikoista. Toinen, josta turbohuollossa kertoivat olevan hyviä kokemuksia LJ:n pellin alla on Sprinterin 2.9-litraisen koneen hukkaportillinen turbo, taisi olla Schwitzeri tai KKK. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ70 2LT | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.01.2008 17:51 | |
M:LJ70 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.01.2007 12:19 | |
LJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 13.01.2006 12:43 | |
o: lj70 | O/M/V Muut | 3 | 26.01.2005 15:21 | |
M: LJ70 TD | O/M/V Muut | 0 | 10.08.2004 23:44 |