![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Helpoin ja halvin tapa on hankkia se rattilukko vaan. Jos joku sen auton oikeesti haluu vielä senkin jälkeen keikkaa niin aivan sama mitä viritelmii siellä on niin se auto lähtee <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Rattilukko vaan poistaa ne satunnaiset lainaajat. _______________________________________________ Citymaasturi Toyota Land-Cruiser HJ-60, Old Man Emu, Kumho MT 33x12.50R15 Nerd-O
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ:n käynnistys ja savutus | Gravedigger | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.04.2007 14:12 |
| Varkauden esto? | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 09.03.2007 13:31 |
| Wrangler ja ruosteen esto | mattik | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.09.2005 12:15 |
| Käynnistys | Esko | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 13.09.2003 16:21 |
| Käynnistys | jomppa | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 30.06.2003 14:09 |