![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ysi asia kanssa tulee mieleen ,pitäisi katsoa onko pituus suuntainen spoori ehjä.Vedättäessä sitä kulumaa vastaan ja tulee sisään jousto niin on "yhtäpuuta" kardaani ja pamauttaa kovan voiman pinionia vastaan.Pohjaus tai liika veto toinen. Kerran meni paskaks etuperän laakeri kun prässillä laitoin liikaa vaselinia spoorille ja päässä oleva pursotin reikä oli tukossa.Kardaaniputken päässä pitäisi olla pieni reikä että ei tule kardanista "tunkkia.Jos mistään ei pääse tavaraa ulos niin pituus kasvaa kun työntää vaseliinia. Edited by - Bruno on 21/03/2007 22:05:33
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| o: hj 3,7 pinjoni (löyty) | Jani E | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 20.12.2007 14:01 |
| pinjoni berttaan! | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.02.2007 18:18 |
| O: C303 pinjoni ja/tai välitykset/perä | O/M/V Muut | 1 | 22.05.2005 21:54 | |