![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
itte laitoin aikanaan hiluksiin sellasen systeemin et hytistä sai flektin pakko-pois- ja autoasentoon eli normi ajelussa se oli autoasennossa jolloin alavesiletkuun siotettu anturi ohjasi flektiä. maastossa se oli pakkoasennossa jolloin anturi ohitettiin ja flekti pyöri aina, sukeltaessa sen pystyi ottamaan kokonaan pois päältä koska ensimmäinen kokeilukerta osoitti että flektin ei ole hyvä pyöriä jos se on liian lähellä syyläriä, koska vesi pakottaa flektin siivet hajottamaan syylärin. tämä oli muuten toimiva ratkaisu paitsi että flekti oli aluksi liian heikko tehoinen ja helteillä ei jaksanut pitää autoa kylmänä vaan meinasi nostaa liikaa lämpöjä, laitoin sitte jonku bx sitikan flektin ja sitten toimi hienosti. ___________________ osia saa ja mopolla pääsee<img src=/smiley/buttrock.gif border=0 align=middle> ___________________ www.pahama.com
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia suorasytytys järjestelmistä? | Zamppa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.03.2008 07:51 |
| Suorasytytys järjestelmä | offbros | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 26.01.2008 00:45 |
| Suikkaan jousia. | HRD | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 06.05.2007 10:53 |
| O : Suikkaan safariteline | Heguli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.09.2006 18:36 |
| O: vinssi suikkaan | O/M/V Muut | 0 | 05.06.2004 20:07 | |