![]() |
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jos aletaan covereita ottaan niin sitten jotain sellaista missä on meininkiä eikä mitään munien rapsutusta. Jussi ehdotti Hypocrisyn Adjusting the sunia ja kysymys kuuluu pystyykö wade sen vetään? Se on nopeutensa takia kitaroille vaikea mutta opeteltavissa. Edited by - Jucca on 17/03/2007 22:32:41
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Läpiveto TV-ohjelma | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 17.12.2006 17:52 |
| Ajoneuvos ohjelma... | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 08.04.2006 21:03 |
| Mistä tietää kevään tulleen? | Laskos | Bullshit | 3 | 24.04.2003 10:56 |
| Kevään ensiajot | jtammel | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 05.04.2003 16:42 |