Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.03.2007, 13:47
hiski hiski ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.10.06
Sijainti: Lahti, .
Viestit: 187
Perusasetus

Krasnojarskin vesivoimalan patoallashan tuossa ohitetaan. Ton voimalan kuva on kymmenen ruplan setelissä. Piru kun ei oo hoksannu tota hissiä aiemmin, Krasnojarkissa on tullu kolme kertaa käytyä, ens kerralla sit tonne kanssa.

Tuos on kuva padosta, 'hissi' näkyy taustalla.
http://www.sibtourguide.com/images/dam/dam2.jpg

Oli aikanaan kaiketi maailman suurimpia vesivoimaloita, kaupungissa on alumiinisulatto jonne menee iso osa energiasta.

Edited by - hiski on 19/03/2007 14:39:13

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Venäläinen lätkämatsi. Bruno Linkit 14 24.01.2008 01:20
Venäläinen liikennevakuutus... hpotteri Chit-Chat 11 16.05.2006 18:36
venäläinen offi-liike nivea2 Tekniikka & Jutustelu 7 01.03.2006 20:09
Tunnista Veli Venäläinen mikjus Chit-Chat 1 11.08.2005 18:19
Valko-Venäläinen Esa Drinkit 0 05.12.2001 05:02


Sivu luotu: 04:52 (GMT +2).