![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No nyt alkaa selvitä. Takaperän ja kardaanin välissä on alipainetoiminen hammaskytkin, joka toimii, kun etupää yrittää pyöriä nopeammin kuin takapää. Kardaanin etupäässä on erillinen Power Transfer Unit eli kulmavaihteella toteutettu ulosotto, joka kytkeytyy etuvoimansiirtoon. T, Antti
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Joo tiedetään, tää on vanha..
Mutta kun tuli ostettua moinen.. Mikä mötikkä se taka-kardaanin loppuosan paksu osuus oikein on? Missä siellä on toi ylempänä mainittu alipainekytkin? Millä tuommoisen toimivuus on järkevin/helpoin todeta? Onko kukaan tehnyt tommoseen omaa kytkentää millä ton nelivedon sais halutessaan päälle jo ennenkuin etupää lyö tyhjää?? Kyselyikä..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Chrysler Voyager | JERKKU | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.05.2008 20:36 |
| M/V: Chrysler Voyager 2,5TD -96 | Teukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 07.02.2008 18:29 |
| M: Pösö 309 ja Chrysler Voyager osina | HJ60 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.10.2007 15:35 |
| M: Chrysler Voyager | Kupla | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 06.09.2006 21:02 |
| Grand Voyager | Kupla | Chit-Chat | 1 | 25.04.2006 19:17 |