Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.02.2007, 00:06
Holst:n Avatar
Holst Holst ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 793
Perusasetus

Kyllä se naru olis mukava kun on 200m suota edessä ja vaijeri täytyy käydä kipittämässä suon toiselle puolelle tukevaan mäntyyn kiinni..

Huonoja kokemuksia on myös narusta (huonosta sellaisesta?) jos poikki on päässyt menemään.

Kyllä joutuu laittamaan LaaLaa:n kassaan rahat tässä jutussa.


Ite mitä olen kitoja teettänyt niin sen 20mm kapeampi aukko kuin rumpu, aukon korkeus noin 25mm ja klöntin paksuus 30-35mm. pyöristys sopivan jouheva, pyöreä siis

----------------------------
The House of Flying Spanners
Kuvei reissuist

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lavan mitat Tekniikka & Jutustelu 34 22.02.2021 15:38
Avolavan mitat hari70 Tekniikka & Jutustelu 4 30.12.2007 13:55
HJ:n mitat JaHa Tekniikka & Jutustelu 1 14.11.2005 20:16
Vinssin mitat ? MakeH Tekniikka & Jutustelu 6 08.03.2005 17:35
LJ ristikot/mitat?? bj45lava Tekniikka & Jutustelu 1 15.11.2004 11:57


Sivu luotu: 16:35 (GMT +2).