![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kyllä se naru olis mukava kun on 200m suota edessä ja vaijeri täytyy käydä kipittämässä suon toiselle puolelle tukevaan mäntyyn kiinni.. Huonoja kokemuksia on myös narusta (huonosta sellaisesta?) jos poikki on päässyt menemään. Kyllä joutuu laittamaan LaaLaa:n kassaan rahat tässä jutussa. Ite mitä olen kitoja teettänyt niin sen 20mm kapeampi aukko kuin rumpu, aukon korkeus noin 25mm ja klöntin paksuus 30-35mm. pyöristys sopivan jouheva, pyöreä siis ![]() ---------------------------- The House of Flying Spanners Kuvei reissuist
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lavan mitat | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 22.02.2021 15:38 | |
| Avolavan mitat | hari70 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.12.2007 13:55 |
| HJ:n mitat | JaHa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.11.2005 20:16 |
| Vinssin mitat ? | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.03.2005 17:35 |
| LJ ristikot/mitat?? | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.11.2004 11:57 |