Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.02.2007, 06:31
BATMAN:n Avatar
BATMAN BATMAN ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 04.11.06
Sijainti: Askola
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Milläs konttorilla kävit?

-Maastoautossa on jäykkä etuakseli-
No tuolla porvoossa, vaikka ei kai sitä konttoria tarvisi parin "vanhan guben" tietämättömyydestä tarvi ns. leimata paskaksi. No itseasiassa siellä taitaa ola kylläkin kolme konttoria nykyään, joten...
Tuli muuten juuri mieleen ton käyttöhiasen (4wd -02) vuosikatsastus k.o. konttorilla viime kerralla, voe helevetti mikä tappelu syntyi kun otteessa lukee "kuljettajan vieressä 2 istumapaikkaa" tai jotain ja kyseinen vehje on varustettu vain kahdella penkillä. Minä kertomaan että onhan se ennenkin mennyt läpi tällä samalla saatanan penkkimäärällä, joten älänyt viitti, luuletko että kuljetan tuossa lattialla ylimääräistä henkilöä vaihdekeppi jalkojen välissä?
Muutoskatsastus on ainoa vaihtoehto, tai sitten laitat lisää penkkejä, ja hylkäys tuli. No hetken sanailtuamme kerroin että pitäisiköhän mennä kysymään joltain viisaammalta, eli kenenltä vain! no hetken päästä tulee raskaankaluston katsastaja katteleen tilannetta ja peruu hylkäyksen ja neuvoo että ensi vuonna kun tulet niin sinulla on varmaankin enemmän istumapaikkoja tuolla hytissä? Totta helvetissä, minä siihen vastaamaan ja tuo nuori virkaintoinen jolppi laittoi leiman otteeseen todella vastahakoisesti. Ennen ulos päästöä kuitenkin muisti mainita "että sulla on muuten laiton määrä lisävaloja keulalla", johon minä vastasin että "eihän siellä ole ainuttakaan paikallaan" saatana! "ei niin mutta johtimet on", (olin poistanut rekkamiesten malliin kaikki lisävalot keulalta ennen leimaan menoa) Yhdet lisäpitkät ja sumarit, mitä luulette menenkö samalle konttorille katsastamaan nuo vehkeet???

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 05:15 (GMT +2).