![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Ite joutunu pari kertaa tälle talvea ilmaamaan hojon koneen ku on vetäny ilmaa järjestelmään. Tankin hengitys on tukossa ja tulee sitte tankkiin alipaine ja se imee jostaki ilmaa. Nyt ku on ollu korkki auki, niin pelannu pakkasillakin ihan normaalisti. Plussa keleillä ei tuo alipainekaan haitannu mitään. Auto lähti normaalisti käymään mutta jos anto vaikka pihalla jonku kymmenen minsaa käyä, niin yhtäkkiä sammuu. Eikä käymään millään..yrittää pari kertaa vaan. Ilmauksella lähti mutta on tosi tarkka ilmata. Ensin joutuu suodattimelle ilmaan, sitte pumppu ja lopuksi vielä suihkuputki löysälle, niin saa viiellä käymään...
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Naperosta katosi sähköt & meno hyytyi... | vputila | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 02.08.2006 19:16 |
| HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
| hj60 turbo APUA | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.10.2005 20:24 | |
| Jeepin akku hyytyi. Startissa se vika oli. | HEKULIINI | Chit-Chat | 7 | 26.04.2005 08:05 |
| M. 88" lantikka vm.-72 | O/M/V Muut | 14 | 30.07.2004 09:43 | |