Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 20.02.2007, 21:55
BeeJii BeeJii ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.02.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 119
Perusasetus

Ite joutunu pari kertaa tälle talvea ilmaamaan hojon koneen ku on vetäny ilmaa järjestelmään. Tankin hengitys on tukossa ja tulee sitte tankkiin alipaine ja se imee jostaki ilmaa. Nyt ku on ollu korkki auki, niin pelannu pakkasillakin ihan normaalisti. Plussa keleillä ei tuo alipainekaan haitannu mitään. Auto lähti normaalisti käymään mutta jos anto vaikka pihalla jonku kymmenen minsaa käyä, niin yhtäkkiä sammuu. Eikä käymään millään..yrittää pari kertaa vaan. Ilmauksella lähti mutta on tosi tarkka ilmata. Ensin joutuu suodattimelle ilmaan, sitte pumppu ja lopuksi vielä suihkuputki löysälle, niin saa viiellä käymään...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Naperosta katosi sähköt & meno hyytyi... vputila Tekniikka & Jutustelu 14 02.08.2006 19:16
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) Tekniikka & Jutustelu 5 03.01.2006 00:36
hj60 turbo APUA Tekniikka & Jutustelu 0 09.10.2005 20:24
Jeepin akku hyytyi. Startissa se vika oli. HEKULIINI Chit-Chat 7 26.04.2005 08:05
M. 88" lantikka vm.-72 O/M/V Muut 14 30.07.2004 09:43


Sivu luotu: 12:56 (GMT +2).